Quicknav
 

Rich Media

Wij weten of het klikt!

Opvallende Display Advertising met impact

Simpel gezegd, Rich Media Banners zijn banners die daadwerkelijk iets doen. Ze zijn interactief, animeren, streamen video, verzamelen bezoekersdata, jagen social sharing aan, bevatten games – ze zijn niet te missen!

 

Succesvolle mediacampagnes maken gebruik van de impact van de grotere Rich Media formaten voor met name online branding.
Homepage takeovers, Expandables, Billboards en Floorads; stuk voor stuk maken deze formaten het verschil. Of er gebruik wordt gemaakt van video, geluid of interactiviteit, met de juiste inzet van deze dynamische banners zorgen BannerBazen er voor dat jouw merk een blijvende indruk achterlaat.

Hogere CTR

Volgens een onderzoek van Adform van september 2014 laten cijfers zien dan Rich Media banners wereldwijd significant hogere clicktrough rate’s (CTR’s) en engagement rates laten zien in vergelijking met standaard banners. Standaard 0.12% tegenover 0.44% voor Rich Media, 267% hoger!

Branding

Nu je vrijwel overal toegang tot internet hebt gebruiken merken deze kans om hun strategische en geïntegreerde Display Advertising Campagnes, via verschillende devices aan de man te brengen. Onderzoek laat zien dat het gebruik van de juiste banners uitmaakt en een juiste banner is mooi ontworpen, wel doordacht zodat deze een blijvende impact maakt.

Interactie

Met interactieve banners wordt bedoelt dat de bezoeker actief betrokken is bij een uiting. Of de bezoeker uitgenodigd wordt tot het spelen van een game, het invullen van gegevens of het samenstellen van een telefoonabonnement, er is direct gemak of een grotere merk- of product-beleving.

Video

Het gebruik van video maakt een enorme vlucht als online marketing medium. Met de enorme populariteit van oa Youtube en Vimeo is het belangrijk om gebruikt te maken van video in je campagne. Rich Media banners zijn de perfecte manier om deze video’s te serveren en engagement te genereren.

rich media banners

The future of advertising is the Internet.

Bill Gates

Video

Het gebruik van video maakt een enorme vlucht als online marketing medium. Met de enorme populariteit van oa Youtube en Vimeo is het belangrijk om gebruikt te maken van video in je campagne. Rich Media banners zijn de perfecte manier om deze video’s te serveren en engagement te genereren.

Expandables

Een expandable banner klapt uit zodra een bezoeker hier met zijn muis over beweegt. Door deze interactiviteit wordt de attentiewaarde en daarmee de respons vergroot. Deze banners zijn hierdoor geschikt voor branding, video, een invulformulier of zelfs kleine games. Met andere woorden, wij hebben meer ruimte om mooie dingen voor jouw merk te laten zien.

 

In onderstaand voorbeeld wordt live koersinformatie, zoals paarden-namen en uitkeringspercentages via een externe feed ingeladen waarna de bezoeker een fictief gokje kan wagen.

Floorads

Een floorAd is een uiting die als een footer aan de onderkant van je scherm ligt. Ook als je als bezoeker scrollt blijft deze steeds in beeld. Mede hierdoor is deze uiting een garantie voor goede resultaten. Door met je muis over de uiting te bewegen klapt deze uit en hebben wij veel meer ruimte om creatief uit te pakken. Denk aan het gebruik van video, mini-games en image-galleries.

Samenwerken? Maak een afspraak!