We komen ze allemaal tegen, bijna aankopen op een website die je bezocht, welke je online een poosje achtervolgen. Of het nou een paar coole sneakers zijn, een telefoonabonnement of die pannenset bij de Blokker. Dynamische retargeting is een perfect instrument om jouw potentiële klant nog een keertje te herinneren aan een eerder bekeken product. Of misschien zelfs wel suggesties voor een ander product te doen! Door jouw product-feed te koppelen aan dynamische banners maak je je online advertising voor precies jouw bezoeker relevant omdat ze gevuld worden aan de hand van zijn of haar profiel en gedrag.
Zolang een retargeting (remarketing) campagne goed ingericht wordt en de klant niet afschrikt met té agressieve advertising is dit een perfecte tool om je online sales te vergroten. Omdat je precies kunt meten waar een klant is afgehaakt in het aankoopproces kun je je klant gericht, kwalitatief en op het juiste moment benaderen, waardoor budgetten waardevol ingezet kunnen worden.
We komen ze allemaal tegen, bijna aankopen op een website die je bezocht, welke je online een poosje achtervolgen. Of het nou een paar coole sneakers zijn, een telefoonabonnement of die pannenset bij de Blokker. Dynamische retargeting is een perfect instrument om jouw potentiële klant nog een keertje te herinneren aan een eerder bekeken product. Of misschien zelfs wel suggesties voor een ander product te doen!
Zolang een retargeting (remarketing) campagne goed ingericht wordt en de klant niet afschrikt met té agressieve advertising is dit een perfecte tool om je online sales te vergroten. Omdat je precies kunt meten waar een klant is afgehaakt in het aankoopproces kun je je klant gericht, kwalitatief en op het juiste moment benaderen, waardoor budgetten waardevol ingezet kunnen worden.
BannerBazen hebben ervaring met verschillende platformen om jouw retargeting campagne vorm te geven. Zo werken we samen met Relay42, Yieldr en Adform of maken gebruik van DoubleClick studio om aansprekende Display Advertising te vullen met dynamische content, welke wordt afgestemd op het surf-gedrag van jouw klant.