Our service

Display Advertising.

Wij zijn gespecialiseerd in HTML5 banners en proberen binnen de specs van de materiaalbon het uiterste uit een concept én techniek te halen. Bekijk op welke manieren Display Advertising jouw merk en klanten kan helpen.

Fases

Branding, Build, Performance, Retargeting

Analyse

KPI, Conversie, A/B

Prestaties

CTR, Impressies, Conversie

HTML5 Banners.

Wij zijn bazen in creatie van cross-platform Display Advertising. Al onze online banners worden ambachtelijk met de hand gemaakt in HTML5. Onze creatives sluiten naadloos aan op jouw AdWords campagne, laden probleemloos een product-feed in en draaien in alle bekende AdManagement_systemen zoals Google DV360, GDN, Adform en Xandr.

Pauzeer adblock om de banner te zien

Dynamische Banners.

Dé truc van Dynamische Banners is dat ze zijn ontworpen om gebruik te maken van het zoekgedrag van jouw klant. Of je zoekt op een paar coole sneakers, een telefoonabonnement of die pannenset bij de Blokker. Dynamische Banners zijn een perfect instrument om jouw klant nog een keertje te herinneren aan een eerder bekeken product. Of misschien zelfs wel suggesties voor een ander product te doen! Door jouw product-feed te koppelen aan Dynamische Banners maak je je online advertising voor precies jouw bezoeker relevant. Maatwerk.

Prefill Banners.

De kracht van Prefill banners is een directe, naadloze gebruikerservaring. Gebruikers kunnen snel en eenvoudig hun gegevens in de banner invoeren. Met één klik worden deze doorgestuurd naar jouw landingspagina. Dit versnelt niet alleen het proces, maar vermindert ook eventuele drempels in jouw aanvraagstraat. Het resultaat is een soepel en efficiënt proces dat gebruikersgemak naar een hoger niveau tilt. Onze klanten houden daarvan.

Pauzeer adblock om de banner te zien

Interactieve Banners.

Waarom werken Interactieve Banners zo goed? Simpelweg omdat ze je doelgroep betrekken op een manier die traditionele advertenties niet kunnen evenaren. Of het nu gaat om een slider om het aantal MB’s van je mobiele abonnement te kiezen, een multiple-choice formulier om jouw nieuwe zonnepanelen setup te bepalen, of het vergelijken van de verschillende modellen van jouw favoriete automerk, onze banners maken van passieve kijkers actieve deelnemers.

Het resultaat? Een diepere connectie met je merk. Klanten onthouden je boodschap omdat ze er interactief mee bezig zijn geweest. Het is niet alleen een advertentie, het is een ervaring die zich vertaalt in betere resultaten voor jouw merk. What’s not to like?