

Haastmakers.
Begin 2024 brengen BannerBazen de Haastmakers-campagne online tot leven. We creëren boeiende IAB-banners, RichMedia Swipecubes en naadloze Digital Out Of Home en Homepage Takeovers, met resultaten die er niet om liegen.
Onmisbare deals die je niet kunt weerstaan.
BannerBazen creëerden de impactvolle online campagne voor Odido die klanten lokten met aanzienlijke kortingen op mobiele abonnementen, thuisinternetpakketten, en populaire toestellen zoals iPhones en Samsungs.
In de IAB banners voor deze campagne maakten we handig gebruik van interactiviteit om engagement te vergroten. De verschillende devices bewegen op mouseover en we verstopten de altijd lange legal_lines op een innovatieve manier achter een info_button die netjes in de hoek van de banner weggewerkt werd.
Social Video.
Het succes van de Haastmakers-campagne werd verder uitgebreid door de creatie van social videos die strategisch werden ingezet op grote sociale platformen. Bij BannerBazen hebben we de kernboodschap en visuele stijl van de campagne naadloos doorvertaald naar pakkende en deelbare video’s. Deze video’s wisten niet alleen de aandacht van het publiek te trekken, maar ook indrukwekkende engagement rates te behalen. Onze expertise heeft hiermee ertoe bijgedragen van de Odido Haastmakers-campagne een succes te maken.
Accolades.
Door Weborama werd onze speelse Swipecube uitgeroepen tot Creatie van de maand. Het voordeel van een swipecube is het gebruik van meerdere slides waardoor je op relatief weinig ruimte toch meerdere proposities kunt tonen. In dit geval maakten gebruik van de ‘coverflow’ variant van de Weborama templates met een kenmerkende animatie van sliding cards.
De resultaten liegen er niet om.
Met de kracht van Homepage Takeovers en BannerBazen veroverd Odido Haastmakers het Nederlandse Internet via levendige kleuren en subtiele interactieve elementen, wat resulteert in een indrukwekkende CTR, hoger dan de ruim 170 overige RichMedia creaties in januari.
Automated Page Takeovers.
Het grote voordeel van de APTO is dat je met 1 creatie honderden websites kunt bedienen en de creaties voor de Odido Haastmakers campagne lieten zich hier uitstekend voor lenen. Deze aanpak sluit aan bij de stijl van BannerBazen, waar de nadruk gelegd wordt op creativiteit, technische knowhow, en de impact van RichMedia. Bekijk een live voorbeeld!
DOOH.
Voor de DigitalOutOfHome creatives van deze campagne vertaalden we de uitingen in Responsive HTML waardoor geen formaat te gek was. Om de urgentie van de duur van de campagne te benadrukken ontwikkelden we een dynamische countdown waarbij de rondvliegende Haastmakers aan de toeschouwer lieten zien welk aantal dagen de campagne nog actief was.